دانلود Grid: Autosport - بازی گرید: مسابقات اتومبیلرانی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Grid: Autosport - بازی گرید: مسابقات اتومبیلرانی
نوشته شده در یک شنبه 18 مرداد 1394
بازدید : 899
نویسنده : amin.amin
دانلود Grid: Autosport - بازی گرید: مسابقات اتومبیلرانی
(93/5/14) تغییرات:

آپدیت نسخه 1.0.100.5260 اضافه شد.

گرید از آن جمله بازی های نفس گیر اتومبیل رانی است که مهارت بالایی را برای برد در مسابقات می طلبد و بخشش چندانی در زمینه اشتباهات رانندگی ندارد و مثل نسخه های شهری Need for Speed به شما اجازه نمی دهد پس از هر تصادف به سادگی باز هم برنده باشید. این بازی به صورت رانندگی در شهر و یا دنیای باز نیست بلکه باید در پیست های شبیه سازی شده از روی نسخه واقعی آن ها رانندگی کنید و مسابقه بدهید. مسابقه ها گاهی بسیار چالش بر انگیز می شوند و ممکن است پس از این که در جایگاه اول قرار گرفتید با یک اشتباه ساده مکان اول خود را با مکان آخر مبادله کنید. این بازی در زمینه Career و یا زندگی حرفه ای هم تا حدی با سایر بازی ها متفاوت است. شما در ابتدا برای سایرین و با ماشین های آن ها رانندگی می کنید ولی پس از کسب نام و شهرت و البته پول کافی می توانید ابتدا ماشین های خود را بخرید و سپس یک تیم با رانندگان حرفه ای دیگر تشکیل دهید و صاحب تیم و هم تیمی های جدید شوید. البته برای انجام این کارها باید پشتیبان های مالی خود را راضی نگاه دارید! خودروهای این بازی هم خودروهای شهری نیستند و از همان ابتدا با غول هایی رانندگی می کنید که آتش از دهانشان خارج می شود.

معرفی افزونه‌های قابل دانلود (DLC) بازی:
-افزونه ارتقا کیفیت تصویری (High Resolution Texture Pack):
مطمئنا اگر علاقه مند به خبرهای دنیای فناوری و یا حتی دنیای فوتبال و جام جهانی باشید، چیزهایی در مورد وضوح تصویری 4K یا فرمت چهار هزار پیکسلی شنیده اید. فناوری 4K برای اولین بار در جام جهانی 2014 برزیل معرفی شد و قرار است که تعدادی از بازی ها از جمله بازی نهایی با این وضوح پخش شوند. فرمت 4K چهار هزار پیکسل افقی وضوح دارد و این یعنی کیفیتی چهار برابر کیفیت Full Hd.
با نصب این افزونه بر روی نسخه اصلی بازی، وضوح تصویر خودروی شما تا وضوح 4K بالا خواهد رفت.

لینک های دانلود (مستقیم) - 9710 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Grid: Autosport , دانلود بازی گرید: مسابقات اتومبیلرانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: